"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Reccs

2010. október 27. - korcs75

Azt már megszoktam, hogy a régi acél vázak hőingadozásra hajlamosak recsegni a hőtágulás miatt, de Krumpli mostanában olyan roppanásokat hallatott, hogy még a kormányon pihentetett kiskacsóm is beleremegett. "Nem van ez így jól", ahogy szoktuk mondani és tegnap tüzetesebben szemügyre vettem a vázat és bizony az alsócső és a fejcső muffjának illesztésénél nem kicsi rés tátong. Gondolkodtam, hogy meg kéne csináltatni, de úgy döntöttem a decemberi csepel váz beruházást előre hozom egy hónappal, így novemberbe beruházok egy csepel royal vagy torpedo acél vázba, ha még kapható külön a vázszett. Azért baromira sajnálom, mert sok munka benne volt ebben a vázban és megannyi CM-es és BaM-os matrica díszelgett rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr334866949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

demkorahel · http://bringamatrica.hu 2010.10.27. 11:53:08

na de megtarthatod emlékbe, és tárolhatod igy: http://jengillen.tumblr.com/post/1289939934/great-use-of-overhead-space :)

Ismeretlen_172102 2010.10.27. 14:33:25

no erre én is kíváncsi leszek,mennyi lesz a váz,lehet én is vennék
süti beállítások módosítása