"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Kötelező 'azé? 'Azé!

2010. november 04. - korcs75

Tegnap elmentem és vettem csengőt Krumplira. 'Azé? 'Azé! Rádöbbentem, hogy a csengő, mint olyasmi, hiába kötelező, nem egy túlkultivált termék (itt most nem a vicces dudákra gondolok). Ott ba... izé rontottam el, hogy voltak igényeim. Vagyis ne műanyag menetes legyen (mert kapásból kitépi a csavar, ezért kellett egyébként új) és legyen felszerelhető viszonylag vastag kormányra, vázra, valahova, tehát a rögzítő bilincs átmérője legyen  nagy. Az első feltételt sikerült teljesíteni viszont a másodiknak megfelelő csengő sehol se kaptam. Végül vettem egy cateye-t, mert nem ilyen újfajta hülye pöckölős volt, és fémlapocska biztosította a mentet (és persze kristálypoharat repesztő, brutális hangja van). Persze egyetlen helyre tudtam felszerelni (és most kéretik nem röhögni) a hátsó támvillára a hátsófék hűlt helye felé, mivel mást nem ért át a felfogató bilincs, kókányolni meg nem volt kedvem. Így, ha csengetni kell lenyúlok a seggem mögé, ami azért nem gáz, mert nem szoktam csengetni csak CM-en. Egyébként felragasztottam hátra a támvillára a piros reflexmatrica csíkokat is, elöl meg a vázzal együtt kapott Csepel fényvisszaverő logo biztosítja a kötelező fényvisszaverő elemek meglétét (persze prizma kéne). Lehet meg kéne már változtatni azt a prizma kiírást a KRESZ-ben fényvisszaverő elemre?!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr854866960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andris 2010.11.04. 16:27:52

erről lehet képet kérni?:D:D:D

Kutya 2010.11.04. 18:46:19

Korcs, nekem eszembe jutott egy elég mókás, de annál frappánsabb dolog. Venni kellene közösen akár, fényvisszaverő matricát, vagy lapot, aztán kivágni, és küllőkártyaként le lamináltatni, akár milyen mintára. Gondolkozz és ha valamire érdemes ötlet akkor csináljuk :D

Ismeretlen_92050 2010.11.04. 19:38:17

andris: mindent az olvasóért: http://bringabuzi.freeblog.hu/files/2010/11/csengo1.jpg http://bringabuzi.freeblog.hu/files/2010/11/csengo2.jpg Kutya koma: ezt már nyomják a bringamatricások;-)

Ismeretlen_143482 2010.11.05. 09:01:13

jó ötlet a csengő :-) amennyit csengetni kell, ahhoz nincs gáz helyen. Nektek hidegben is ugyan úgy szól a csengő? Mióta ilyen párás hideg idő van elég kappan hangja lett az enyémnek :-P a matrica nem akar elválni a váztól? amit én haszánlok (3M DG-VIP) elég merev, szerintem ha így raknám fel, a nagy görbület miatt egy idő után elengedne a ragasztó :-( persze lehet spirálban feltekerni, úgy már OK :-)

Ismeretlen_92050 2010.11.05. 10:02:17

Nem akar, bár ragasztás előtt, bevittem lakásba a bringát (melegre) és a felületet hígítós ronggyal áttöröltem, majd egy napig bent volt. Az előző vázról csak késsel tudtam lekaipárgálni annyira rákötött. A csengőnek meg se kottyan a hideg, mondjuk egy cateye terméktől ezt el is várom.

akare 2010.11.05. 16:38:55

Sima kétoldalas ragasztószalaggal tettem fel fényszalagot nyeregcsőre és remekül ott van már két éve pont

demkorahel · http://bringamatrica.hu 2010.11.06. 19:23:42

fényvisszaverős küllökártya :) http://shop.bringamatrica.hu/kat/kullokartyak
süti beállítások módosítása