"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Gyorskötöző

2010. november 06. - korcs75

Felraktam a sárvédőt. Hogy beállítsam a pálcákat gyorskötözővel odafogattam a hátsót és annyira stabil lett, hogy nem szaroztam csavarokkal, gyorskötözővel felrögzítettem az egészet. Magam is meglepődtem, hogy ennyire egyszerűen ment.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr294866962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_162501 2010.11.06. 22:14:11

a crudról van szó? csavar nélkül??? hogy? nem is csavar van hanem gumik!!! képet!!! :D

Ismeretlen_100704 2010.11.07. 08:12:44

Mindig van nálam, pont a kipotyogó csavarok helyére, alkalmaztam pl. csomagtartóra így, bár hazaérve aztán mindig helyére ugrott a csavar. Meg egyszer nagy szolgálatot tett egy durva, bazalt által külső-kivágásos defektemkor is (ahogy raktam bele a cserebelsőt, buggyant elő, mint egy kis lufi), rákötegeltem a vágásra egymás mellé négyet, kikötöttem az első féket, hogy ne akadjon bele és hazagurultam. Nem kicsit "zötykölt", de működött :)

Ismeretlen_92050 2010.11.07. 10:35:22

twit: Dehogy crud. Kisköltségvetésen robogok. A régit raktam vissza.
süti beállítások módosítása