"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Te hogyan bandázsolnál?!

2011. február 16. - korcs75

Láttam már sokféle módszert (bentről kifelé, kintről befelé). A megosztó kérdés: Bullhorn (time) kormányt, dugófékkarral, TE hogyan bandázsolnád?! A videóban pl. nem hülyeség, hogy ragasztó csíkot a külső segítségével, kissé kevésbé ragadóssá teszi, de ha bentről kifelé haladsz, akkor nem kell szarozni a rögzítéssel. Megoldásokat, véleményeket kommentbe várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr484867054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.02.16. 14:59:12

Én kb. úgy bandázsolnék, hogy kintről befelé elkezdeném, majd rájönnék, egy ponton elbasztam, leszedném az egészet és elvinném zozobának, hogy tegye fel faszán, erre kap 10 percet :)

Ismeretlen_14067 2011.02.16. 16:24:15

no, akkor ide is, mert oda válaszoltam :) "ha a normál koskormányos elv szerint bandázsolsz, kintről-befelé, akkor az elején "csak" felfekszik a fékkar peremére és a végén le kell ragasztani, ami egyrészt nem szép, másrészt, nem túl tartós. Ellenben, ha fordítva és még kétoldalas ragasztót is raksz alá finoman, akkor látszólag nincs ragasztás, mégis egy elég tartós darab lesz."

andris 2011.02.16. 17:55:54

hát nekem koskormányom van, én azért szoktam kintről befelé, mert ha fordítva csinálnám, mikor csak rádobom a kezem a kormányra a fékkar felett akkor lenyúznám róla a szalagot. mert akkor úgy fedik egymást a sorok, ez így nemtom érthető e, de nemtudom máshogy:D most szeretnék építeni egy cangát amire "bikaszarv" (szétvágott kos) kormányt szeretnék, hogy azt hogy bandázsolom azon még nem gondolkodtam.

csipisz 2011.02.16. 18:40:13

Dugótól befelé van gyárilag, középről kifelé haladva könnyebben szétcsúszik, akár ragasztott, akár nem. a gyári bandázsolások ragasztás nélkül is a helyükön maradnak. Célszerű a forgatás irányát úgy megválasztani, hogy a felső vízszintes részen a szalag felülről nézve elölről hátrafelé haladjon. Erősebb kormánycsavargatás közepette olyan, mintha motoron gázt húznál, és a fent javallt forgatási iránnyal ilyenkor feszíted a bandázst, nem lelazítod. Érthetőbben: http://bikemag.hu/tech/az-orszaguti-kormany-bandazsolasa Korcs:Egyre durvábbak a matekpéldák kommentküldéshez...:D (19+25....)

Tittyman 2011.02.16. 23:00:13

NEMMONDOMMEG!!!! MUHAHAAAA!

hakapeszi 2011.02.16. 23:33:57

Én is a belülről kifelére szavaznék, ha elég körültekintően, és feszesen húzod rá minden ponton, és jó kétoldalú ragasztót használsz, előtte persze zsírtalanítod, szép, és tartós lesz a bandázs. Nekem legalábbis a fent leírtak szerint lett bandázsolva, és még nem volt vele bajom. Viszont hamár. A tud valaki hasított, sima, varrás és lyuggatás nélküli, hasított bőr-csík-beszerzőhelyet? A videón látható kormányhoz hasonló méretre kellene. Kösz!
süti beállítások módosítása