"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Rókamobil 2. rész - A birodalom visszavág

2011. március 07. - korcs75

Flex! A felx mindent megold... legalábbis a hajtókar problémáját megoldotta. Köszönet Bélabának a segítségét (Ő kezelte az eszközt, én meg tartottam)! A villából is sikerült kiütni a kormányszárat egy megfelelő hosszúságú és átmérőjű acélrúddal. Kezdek úrrá lenni a vázon, de meglepetés ellenállási pontok, azért még akadtak. Az egyik ilyen a jobboldali csésze, ami rá van gyógyulva a csapágyházra (Balinak: ahol a hajtókar tengelye kijön a vázból van egy menetes zárórész, jobb esetben ezt ki lehet csavarozni, hogy ki tudd venni a csapágyakat és a tengelyt, na ez van beszorulva.) A másik és kapaszkodjatok meg, a kitámasztó, magyarul "sztender", ami egy masszív aluöntvényben végződik és ebbe gyógyult bele a rögzítő csavar. WD40-nel ezeket is alaposan befújkáltam, hátha segít valamit. Most egy picit szüneteltetem a projektet. Folyt. köv hétvégén (akkor már lövök pár képet is).

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr854867081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.03.07. 19:10:30

Hát ecsém, kitartó vagy :D Én az első beragadó szarnál már megrugdostam volna, aztán áthajtok rajta kocsival oda-vissza. Ne add fel, már alig vár rád egy kevés szívás ;)

Ismeretlen_143482 2011.03.07. 21:30:17

szia! WD40 helyett próbálkozhatsz csavarlazítóval, a MoS2 adalék csodákra képes ;-) Ha alumínium cuccok közé fújod, azért figyelj rá, hogy grafit ne legyen benne, mert MoS2 mellé sokszor kevernek azt is, de állítólag nem tesz jót az alunak. Ha jól emlékszem a Motip csavarlazítójában nem volt grafit

csipisz 2011.03.10. 13:40:18

Középcsapira ultimate módszer: (ha minden kötél-beleértve az idegeket is- szakad) hegessz rá egy csövet. Egyrészt a hőtől összetörik a menetek közzé rohadt rozsda, másrészt a csővel ki tudod tekerni, az nem ugrik le mint a velláskúcs! De előtte azért bepróbálhatsz egy masszív 36-os, vagy odavaló méretes egyéb velláskulcsot, amit egy nagyobbacska alátéttel és pl egy tengellyel rögzítesz a csapágyházon keresztül.

Ismeretlen_92050 2011.03.10. 14:58:27

Óóóóóó Csipisz tudtam, hogy buherában párod nincs! Először megpróbáljuk a gázláng feletti hevítést, ha az nem jön be jön a hegesztés:-D
süti beállítások módosítása