"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Rókamobil 3. rész - Csupasz

2011. március 14. - korcs75

Pénteken volt egy kis összeröffenés, ami éjfélbe torkollott, így másnap estem volna neki a vázba beszorult "persely" kiszabadításának. Bélabával e-mail-en megosztottam a Csipisztől kapott ötletet (hegesszünk rá egy vasrudat), amit Ő is jó ötletnek tartott, hogy pontosan idézzem "Hát igen, végülis a Skoda függőcsap csavarcsonkot is így vettem ki." (halkan jegyzem meg, hogy a Skoda is megérne egy külön blogot). Szóval éppen szóltam Bélabának, hogy tudna e segíteni egy kis hegesztésben, mire közölte, hogy pénteken, már meg is csinálta, de nem kellett a vasrúd, mert elég volt felhevíteni a beszorult részt, azután könnyedén ki lehetett kapni.

Sajnos a sztendert át kellett fúrni, hogy le lehessen kapni. Meg lehetne még menteni egy menetvágóval, de nem tudom megérné e a kókányolás.

A váz így már készen áll egy homokfújásra, aztán pedig jöhet a színterezés. Pöpec kis váz, szeretem ezt a kétpálcás felsőcső megoldást. Alakul a Rókamobil!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr144867088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csipisz 2011.03.14. 18:19:25

Hehe. a készülő, kettes számú goldsprintbicajból épp szombaton hegesztettem ki a csészét. A cső másik végén egy ilyesmi vázból (Bernié lett) származó csésze van....
süti beállítások módosítása