"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Kerékpárlopás a Campus feszten

2011. július 28. - korcs75

Elgondolkodtató, hogy minek van őrzött kerékpártároló a Campus feszten, ha még így is sikerült kilopni onnan egy bringát. Minek adnak elismervényt, ha ezért cserébe semmit nem kapsz, hisz a lopásért felelősséget nem vállalnak. Elhiszem, hogy esett az eső és az egészért alig, vagy néha egyáltalán nincsenek megfizetve az emberek és amúgy is, esőben kinek van kedve kimozdulni a sátor alól, hogy megnézze, hogy tényleg azé az emberé e az adott bringa, főleg ha az nem egy csúcskategóriás, drága modell.  De akkor is?! Így mi az értelme az egésznek?!

Amit elloptak:

26" Fort típusú, összteleszkópos, alu vázas (vázszám: M04A002003), világoskék színű, zoom villák elől, shimano 21"-es váltó. A kerót júl. 23-án kötettem le a Campus Fesztivál őrzött kerékpár-tárolójába este 8:00 körül, és 4 óra múlva hűlt helye volt:( A rendőrök szerint a lopás kárértéke: 25 ezer Ft.

Időközben befutott egy kép a bringáról, elnézést a minőségért, csak ez találta a tulaj:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.07.28. 14:11:01

Azt a 21"-os váltót megnézném :D Nem lehet kicsi!

rob 2011.07.28. 15:52:11

Azért a 26" váz se egy apró darab lehet. :D

Troll 2011.07.28. 21:37:34

Kedves "epyc" és "rob" ! Örülök, hogy jól mulattok, de némi együttérzést azért tanúsíthatnátok...persze én meg mindig elfelejtem, hogy ez itt Magyarország, immáron alkotmányosan is, voltaképp ez a normális hozzáállás...hm ?

Ismeretlen_85383 2011.07.29. 07:29:39

Kedves "Troll": együttérzésem maximális hidd el (bár sokra nem mész vele), de a szakszerű és körültekintő leírás hiánya talán ne az én hibám legyen már. De persze ilyenkor könnyebb azt mondani, hogy fúj-fúl-ez-itten-Agyarország. Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy az is Magyarország, hogy fogalmam sincs, hogy mit írok le. De Ne bántsuk egymást. Természetesen figyelni fogjuk a keródat, de lehet egy a bringáról készült fotó még talán sokat segítene.

Ismeretlen_92050 2011.07.29. 07:54:34

Senki se úgy születik, hogy vérprofin meg tudja nevezni a kerékpár alkatrészeit. Így kaptam a leírást, így tettem közzé. Az, hogy valaki nem tudja mi az a stucni, racsni, kónusz nem bűn. A problémát abban látom, hogy sokszor elfelejtjük, hogy honnan jöttünk, milyenek voltunk és emiatt nevetünk az ilyen megfogalmazáson, pedig amikor mi bénáztunk, milyen jó lett volna, ha nem kiröhögnek, hanem kedvesen elmagyarázzák, hogy mi is a helyes kifejezés. Félreértés ne essék, én is sokszor esek ebbe a hibába, sajnos... így nem kioktatásnak szánom ezt a pár sort. Egyébként, ha én üzemeltetnék egy fesztiválon kerékpár tárolót, azt azért tenném, hogy még többen jöjjenek ki a fesztiválra és ezzel bevételt nyerjek (az ideológiát felejtsük el, abban a MK hisz, a jónép (és ezt környezetemben tapasztalom) inkább a benzinárban). Ha pedig ez a célom, akkor ha az őrzött kerékpár tárolóból elvisznek egy bringát, akkor számomra alap lenne, hogy kártalanítom az illetőt. Hiszen végig azt sugalltam neki, hogy "Gyere a fesztre bringával, itt őrzött tároló van és nem lophatják el a keród, bulizol aztán hazacangázol, hidd el, jó móka lesz" Mellesleg az külön becsülendő, hogy a vázszámot tudja! Azért tudunk a környezetünkből nem egy olyan lopásról, amikor legyen bármilyen vérprofi az adott bringás, fingja nem volt a vázszámáról.

Konyhás István 2011.07.29. 10:25:26

Tudom, nem vigasztal, de nekünk, mint meghívott civil szervezetnek vasárnap reggel az összes szórólapját, molinóját és bemutató eszközeit dobták ki a kukába (nem szelektíven), Képeslapok, szórólapok egy része meglett, a kajamaradék közül lehetett kiszedni a szemetes zsákból. Az értékesebb dolgok pedig nyomtalanul eltűntek. Mi azért csak teszünk egy feljelentést. Azt mondták 12-ig lehet menni a kiállítási anyagainkért, csak azt nem, hogy akkor már a szemetet viszik, nem pedig az után bontják a pavilonokat. A kár durván 120 000 Ft. Ettől függetlenül, majd figyeljük mi is a bicót!

Kornél · http://kephatas.blog.hu 2011.07.29. 23:55:56

Már két éve is voltak gondok: http://napielet.hu/napi/rovat/campusfest/5202/campusztulas

gry 2011.08.08. 12:27:26

Volt olyan fesztivál Magyarországon ahol egy fokkal jobb kerékpármegőrző rendszer működött. Állványokra lehetett felakasztani a bringát és a nyilvántartás is megbízhatóbbnak tűnt. A cetlik például fóliázva voltak ami eső esetén igencsak hasznos. A megőrzős srác szerint biztosítás is van a megőrzött bringákra, bár ezt nem tudom mennyire lehet komolyan venni mert nem kellett fizetni a megőrzésért.