"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Kötött pulcsi

2012. február 27. - korcs75

Ritty anyukája újra elkezdett kötögetni, csak úgy, a maga örömére és felajánlotta, hogy nekem is köt valamit. Kapva kaptam az alkalmon, hogy egyedi cuccom legyen. Persze rögtön bringás témában kezdtem el agyalni.

Gondolkodtam rahedli mintán, de a végén a jó "öreg" Bianchi feliratnál maradtam. Egyrészt, mert a bonyolultabb feliratok túlságosan eltorzulnak ennél a fonalvastagságnál, másrészt meg ez nézett ki jól és ha már a vázam nem lehetett ilyen, legalább a pulcsim legyen az.  Egyelőre alakul a mazsola, szerintem baromi jól néz ki eddig:

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr164867380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása