"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Woodlands Expert 27,5 - försztimpressönsz

2016. május 06. - korcs75

Elfogult leszek, mert van úgy, hogy az embert elkapja valamiféle láz és képtelen rosszat mondani egy adott dologról. Engem is kapásból elkapott és magába szippantott "steel is real" életérzés, ahogy túl voltam az első 5km-en, szóval nem fogok szuperlatívuszokat zengeni a vázról (fikázni meg pláne nem), mivel baromi elfogult vagyok. A fő kérdésre, hogy "Hozta amit elvártam?!" a válasz: "Simán"! A letörölhetetlen vigyor is megvan még a csöpp, baba arcomon, szóval csak annyit mondhatok: baromira sajnálom, hogy nem kerül gyártásba. Egy kis marketinggel bőven ott lehetne a nemzetközi piacon, hiszen alternatíva (ide beleértem a csúszópapucsos kialakítást és 650B-t is) nem nagyon létezik ilyen áron (ha valaki mégis talál, nyugodtan kommentelje ide).

expert_teszt_kor.JPG 

Az 1X9... Volt egy kis para, hogy hogyan fog viselkedni főleg a "rázósabb" terepen, de semmi probléma nem volt vele. Tette a dolgát láncleesés nélkül. Iszonyat könnyen meg lehet szokni, hogy nincs első váltó és az "alap" felállás is bőven elegendő Debrecen és környékére (32-es tányér elől és 11-36 hátul). Jó lehet mondani, hogy igazán komoly, sőt semmilyen(!!!) hegy nincs Debrecen környékén, ahol megfingathattam volna magam egy meredekebb hegymenettel, de minek nekünk hegy amikor van nekünk homokunk dögivel (még a 2,4-es gummák ellenére is megkínlódtam egy-két szakaszon). Egy tuti, nem én leszek ezzel a leggyorsabb és jóval többet fogom tolni, mint eddig. Síkon azért, simán lehet tartani vele 27-28km/h-t (nekem ennél gyorsabb már túl pörgős), de lássuk be a 2,4-es gummák se a sebességnövelést szolgálják, de ez nem is arról szól.  

Összefoglalva: az egész bringa tökéletesen ráül a kitalált koncepcióra, vagyis összehozni egy igazi mindenest, egy kicsit túrázós, néha nem komolyan versenyezgetős gépet. Előre már úton van a narrow wide lánctányér, de mióta megjelent, csorgatom a nyálam egy 1X11-es SLX szettért is. Nem tudom miért, de érzem, hogy az igazán jól mutatna a gépen, höhöhöhöhö.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr468691070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iwuhfwuhkhvw 2016.05.06. 16:22:03

Ha mentél majd vele versenyen is, írj a tapasztalatokról (előnyök, hátrányok, élmények)

randomuser1 2016.05.07. 09:31:13

Csak egy baja van ennek a váznak, nem létezik :-D

korcs75 · http://bringabuzi.blog.hu 2016.05.10. 12:11:06

@Burgermeister: Majd ha megjön a NW Race Face lánctányér és feldobom, akkor körbefotózom (de előre szólok, baromi béna vagyok ilyen téren) ;-)
süti beállítások módosítása