"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Pimp my bike - Cube Cross Race

2020. február 10. - korcs75

Mióta megvan a Cube bevallom alig vettem elő a montit. Beszippantott ez a gravel mánia, pedig nincs is igazi gravel bringám, hiszen a Cube Cross Race, a Cube kínálatában az alap cyclocross kategória. Igaz én amolyan mindenesnek vettem, a keleti országrész szar minőségű útjaira, egy-két hosszabb túrára, ahol esetleg egy kis murva is szembejöhet. Azért ezt, mivel a hype miatt az igazi gravel gépek erősen túlárazottak voltak (még most is azok), viszont akkoriban Cross Race-t verhetetlen áron adták (105-ös szettel). 

Persze, ahogy használod a géped úgy alakítgatod át ápránként. Először csak a kényelmi szempontok szerint: a nyerget cseréled le az általad favorizáltra, ami nálam a Selle SMP Well:

5.jpg

Ugyanezen okból kisebb hátranyúlású nyeregcsövet is beszereztem, amihez ha már olcsón hozzá tudsz jutni, akkor miért is ne legyen karbon, még ha típusidegen (Felt) bringáról jött is át.

Majd végére marad a stucni rövidebbre cserélése, amit bike-discount.de-ről oldottam meg (90-ről 75mm-re), mivel  szép kínálatuk van original cube cuccokból,  a szivárvány minden színében, igencsak jó áron:

1.jpg

Ami igazán nagy változás volt és már nem kényelmi szempont vezérelt, az kerékszett cserélése. Egyszerűen beleszerettem a DT Swiss-be, a kipróbálásra kapott Csepel Deepspace-en. Így amikor szembe jött egy jó lehetőség, rögtön váltottam (kösz Gábor) egy DT Swiss E1800-re és ezzel együtt tubleless-re:

8.jpg
(Halkan hozzáteszem, hogy az általam tesztelt Deepspace-en C1800 volt és nem E1800)

3.jpg 
A gumma WTB Exposure 700X34C lett (update: Byway 34-re lett átkeresztelve), amiről egész megosztóak a vélemények bringás körtökben. Én 80%-ban szar minőségű aszfalton használom, a maradék 20%-ban merészkedek csak föld és zúzottkő utakra. Mivel a futófelület mintázata alapján választottam, nekem eddig tökéletesen bevált. (Nem mellékesen, ez a barna oldalfal igazán csajozós összképet ad a cube színeivel együtt.)

6.jpg
Mik lesznek a jövőbeli fejlesztési irányvonalak? Egyenlőre semmi, Na jó, mivel a DT agyak centerlock-osak (kerékszetthez adnak 6 csavaros adaptereket), ha majd cserés lesz a féktárcsa, akkor a mostani 6 csavaros TRP-29-es helyére, alubakos TRP-25-ösök kerülnek... de kb tényleg csak ennyi. "Becsszó"! Egyszerűen most megvan az a "nekem így jó, nem kell több" életérzés..... egyenlőre... hehehehe.   

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr2915467712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása