"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Eladó Magellán Pyxis Team, Dema Ferrara

2009. június 12. - korcs75

Eladó Magellán Pyxis Team (19"):

Ritchey WCS Kormányszarv
Ritchey WCS Kormány
Ritchey WCS stucni 100mm
Ritchey WCS ergo markolat
FSA Orbit XL kormánycsapágy (2hete lett beépítve)
Hayes stroker Trail 160mm (1 szezont ment)
Sram X.0. gripshift (1 szezont ment)
Manitu R7 Super Click IT 80mm teló (szezon elején teljes generál)
Magellan Pyxis Team 2008 19" (1 szezont ment)
Shimano XT hajtómű (3 napos HOLLOWTECH II középrész)
Shimano XT elsőváltó (1 szezont ment)
Shimano XT lánc (1 szezont ment)
Shimano XT fogaskoszorú (1 szezont ment)
Sram X.9 hátsóváltó (1 szezont ment)
Shimano WHM-765 gyári XT krékszett (UST)(frissen átzsírozva)
Schwalbe Noby Nick EVO UST 2.25 (kb 70km van benne)
Schwalbe Racing Ralph EVO UST 2.25 (kb 70km van benne)
BBB Fehér anatom nyereg (fél szezont használtam)
Pazzaz 400mm nyeregcső
Eggbeater C
Teljesen új bowdenek!

Irányár: 310000Ft!

e-mail: gymatej84@gmail.com
tel: 06/70 771-5773
 

Edzőbringának (19,5"):

Felső cső kis helyen behorpadt egy eséstől, de a működésben ez nem befolyásol semmit.

Specialized XC kormány (szinte új 150km)
Ritchey Pro stucni 110mm (szinte új 150km)
Bontrager markolat(szinte új 150km)
Ritchey WCS Int. Korm.csap.
Shimano XT 160mm
Shimano XT DualControl
B merevvilla (szinte új 150km)
Deama Ferrara 19,5"
Shimano Deore Hajtómű (500km)
Shimano XT elsőváltó
Sram PC971 Lánc (500km)
Sram PC970 fogaskoszorú (500km)
Shimano XT hátsóváltó (fordított)
Mavic CrossRide (CL)
Continental Speed King 2.3 Protect
Continental Speed King 2.3 Protect
WTB nyereg
Ritchey WCS nyeregcső 350mm

Irányár: 180000Ft!

e-mail: gymatej84@gmail.com
tel: 06/70 771-5773

Letourneur Speed Bike

A Schwinn cég által készített és szponzorál  Letourneur Speed Bike (Alfred Letourneur versenyző, aki hajtotta, után kapta a nevét) 108,92 mph-val, azaz kb. 173,81 km/h szakított 1941-ben! Hát nem semmi ez az izmos áttétel és a fából készült felnik:

http://i104.photobucket.com/albums/m170/aka_locojoe/bike%20boards/rrb/speed_bike.jpg

Az eredeti bringa megtekinthető a ohio-i Bicycle Museum of America-ban

Krumpli II /5.rész/

Hát szívás... 3 hét novatec pálya agyakra (32-es) várakozás után, meg is jött... csak a hátsó. Első ugyanis az égvilágon nincs. Így ahhoz képest, hogy 2 hetet és 'olcsópénzt szántam rá, lett belőle 3 hónap és 'jósokpénz..., "kényszermegoldásként" előre Miche agy megy, megdobva a költségvetést és a minőséget. Ha jövőhétre nem sikerül befejezni, akkor kíííszen leszek... 2009 Magyarország, keletivégek...

Szilvásvárad Maraton 2009 / 2. rész

...Gege kezdett bemelegedni, így jó tempóban haladtunk tovább. Az első frissítőnél kicsit sokat maradtunk így keményen megéreztük a hideget továbbindulásnál az esőben.Egy kis gurulás és máris a második frissítőnél voltunk. A terep váltakozóan vagy agyagos tapadós sár volt, amitől duplájára nőtt a külső átmérője, vagy a nyálkás csúszós sár. Természetesen a váltókba is beleette magát rendesen a trutyi. A hátsó jó öreg X-9esnek ugyan meg se kottyant, de az első LX-em keményen megküzdött váltásnál. Abba bele se merek gondolni mekkora szívás lett volna a duplára dagadó sáros kerekekkel V fékkel kínlódni, viszont a BB7-eseimnek meg se kottyant. A pálya kijelölés rövd távon profi volt, még tavalyról ugyan emlékeztem a végénél lévő vízlevezető árkokra, de ezeket is profin jelzőtábla jelezte. Az utolsó pár kilóméteren előtört belőlem a downhilles és Gegét hátrahagyva nekilódultam (összetelóssal könnyű). Iszonyat sokat előzgetve értem el a célterületet (nagyon sokan nem merték nekiengedni ebben a trutyós környezetben a gépüket) bár így is hátba kapott egy két profi a középtávról. Ilyen terepen nem mertem 40-45km/h-nál többel nekiereszteni, de ezek a fiúk simán előzgettek 50 körüli sebességgel. A célterületnél kiszakad belőlem egy "na neeeee", mivel az egész területet trutyós, vendégmarasztaló sár borította.

A fülemből is sár csurgott:


Az 'uccsó méterekkel is megküzdve "robbantam" be a célba. Mivel a szerelésem megakadályozta a szarráfagyást (az csak a bringamosónál következett be, majd a hidegvizes zuhanynál) egész jó állapotban voltam, attól eltekintve, hogy a fülemből is sár csorgott. Védőszemüveg nélkül pedig, kontaktlencsés lévén, halál lett volna az egész pálya. Összeségében nagyon élveztem az egészet és remélem Gegét is sikerült megfertőzni, bár a végén a szarrá lehülést kihagytam volna...

csak beértünk:


Elvileg kék:

Szilvásvárad Maraton 2009 / 1.rész

Hát hol is kezdjem...baljós árnyak, na nem star wars őrület tört elő belőlem, hanem a szilvásmarci előtt egy nappal Miskolc egének képét idéztem fel. Esni fog bazzeg! Akkor még halvány remény volt, hogy mégsem, de a másnap reggeli eső minden kétséget eloszlatott: itt dagonya lesz vazze! Na nem mintha nem mozognék otthonosan a sáros, vaddisznós közegben, lévén magam is elég nagy disznó vagyok, de Gegének jobb körülményt is el tudtam volna képzelni élete első maratonjához. Az  úton odafele nyilalt belém a felismerés, hogy sárvédőt otthon hagytam, de ekkor már a "ki nem szarja le fíling" járt át. Megérkezés után rapidban készülődés, majd beállás a rajtterületre és már lőtték is el a mezőnyt. Mint már megszokhattuk a rajt itt se az a kirobbanó bringások százait jelentette, hanem jó kis szokásos tötymörgést, mivel az összes indulót egybe lőtték el. Ilyenkor belegondolok, hogy a végén állóknak vajon mikor jön el az a tejjelmézzel folyó kánaán, amikor azt a 10 percet is jóváírják a végső elszámolásnál, amíg át tudnak haladni a rajtvonalon... na nem mintha ez az én estemben ez számított volna, hiszen kísértem. Rajtvonal letudva, jöhet a szokásos emelkedő. Nem kapkodtuk el, főleg mivel Gegének ez volt az első és hát a 100 kilóját (190 valahány cm-hez), még ha izom is, nem volt semmi felcipelni a hegyre. Ekkor már gyanusan sokan jöttek szembe teljesen ép gépekkel, ami nem jelentett semmi jót az elkövetkező szakaszokra nézve. Elhagytunk egy-két tesco bike-ot is, amik látán mindig feltámad bennem a tisztelet, hogy vazze ilyen géppel végigmenni nem semmi. Igaz az egyik ilyen gép mellett a hátsóváltóval a kezében guggolt egy srác és valahogy istennek se akart a leszakadt váltó visszaragadni a helyére.... hát na... ott már a "mukoggy" se segített. A betonút végén ott várt ránk a szokásos szivatós emelkedő és mivel nem tekertem halálra magam, nekivágtam feltekerni. Mondjuk fura volt, hogy rajtam kívűl a vége mezőnyben senki se próbálta meg... bár belegondolva elég szarul és csúszósan festett így esőben. Simán el is jutottam a feléig, ahol bevártam Gegét és együtt indultunk tovább...

Várok...

Hát jó régen nem írtam, főleg azért, mert nem volt időm. Időközben beindult a Trophy Project is, ami egy MZ ES 250-es beszerzéséről és felújításáról szól, lehet indítok is neki egy külön blogot, dokumentálni az eseményeket, meg hát a céges elfoglaltságok. Krumpli felújítása meg a várakozás állapotában leledzik, vagyis hosszas herce-hurca után beszereztem a vuelta felniket, most a novatec pálya agyakra várok (persze csúszik ez is)... addig meg inztézem a trophy dolgait (átíratás, műszaki, eredetiségvizsgálat) és készülgetek amennyire csak tudok a Szilvásváradi Maratonra. Ynga nem jön, így állandó fotós hiányában, idén kimaradnak a képek, hacsak Rita nem vállalja fel ezt a szerepet.

Knog

Szóval és tettel, ha kell kiegészítő és jó akkor itt keresd, némelyik nálunk is megkapható, némelyik nem... de ezt már megszoktuk! Lessed meg a katalógust is mert jó! Van magyar fordítás is, de online nem találtam, persze nekem megvan, Pestről szerezte nekem Bali... az meg hogy a fordítás hogyan készült itt

http://www.knog.com.au/

design, lámpa, miegymás:
lámpa

Ezt lampiont meg speciel a hercehurca.hu-n megkapod.

süti beállítások módosítása
Mobil