A cím mindent elárul, a link meg itt: http://cyclinginfo.co.uk/blog/timetrials/classic-time-trial-photos/. Pár kedvcsináló meg itt:


A cím mindent elárul, a link meg itt: http://cyclinginfo.co.uk/blog/timetrials/classic-time-trial-photos/. Pár kedvcsináló meg itt:
75%-ban elkészült jelentem alásan és menetképes! Igaz Krumpli I. alkatrészeit jócskán felhasználtam, de sikerült menetképes állapotba hoznom Kolompér II.-t... hiányzik még ugyan a váz festése (még matt fekete, a piros minták ezután következnek) és a kerekek is megújulnak jövő héten. Persze megint jöttek a gondok: 36-os vuelta airline 4-es felni pirosban nincs, de 32-es van... de mi a lószart kezdjek vele a 36-os hátsóagyhoz?! De sebaj, van fekete... aztán az sem lett... hej -hej... nehéz az élet itt, Debrecenben! Mindenesetre a tegnapi 4 órás bontás-szerelés kombó után örömködve próbáltam ki Krumpli II.-t.
A reakciók:
1.: Tök fasza ez a piros pedál.
2.: Tök fasza ez a piros nyereg.
Hát igen a fekete alapszín mellett a pirosra ragadnak a szemek. Fényképek majd lesznek, ha lesz időm!
Hát bevallom töredelmesen, már 2008.10.21-én nyilvánosságra hozta a haon a debreceni kerékpárutakra vonatkozó fejlesztési terveket, amire tegnap hívták fel a figyelmemet (éééén hülye...)... Szóval és tettel az egész doksi letölthető itt, a térképek a fejlesztés során kialakított kerékpárutakról meg nesztek külön, mind a 4 ütemről (ugyanis a fejlesztést négy ütemben képzelik el). Képre kattintva tudsz nagyítani.
Khm... khm... wackor-t és Debrecent megkövetve, igenis létezik homokfúvás Debrecenben 1500Ft-ért (kösz Röfi)! Mentségemre legyen szólva én 5000Ft-ért tudtam a legolcsóbbat... de, ha már így alakult, elhatároztam a maradék korrózió és festék leszedése és tömpszli ujjaim védelme érdekében igénybe veszem a Robzol 2000 Kft (ez volt itt a reklám helye) nyújtotta baráti árú lehetőséget. Ma viszem meló után a vázat, de eddig se voltam tétlen és újabb váztervet alkottam, átdolgozva az előzőt. Hát mit ne mondjak, azért látszik, hogy előtte a Gun's - Sweet Child O' Mine c. számát bömböltettem, ami - halkan megjegyzem - a belépő számom a kedvenc kocsmámban.
Na kérem szépen elkészült a vázterv. Természetesen a minimál költségvetéshez és a debreceni viszonylatokhoz igazodva! Magyarul: piros, fekete, fehér festéket mindenhol kapni... Na nem ragozom tovább, ha minden összejön, ilyen lesz, lehet fikázni:
Krumpli a shitbikeom és mivel a 60-as csepel váz (2 lityi kannásborért vettem), amire épült, nekem kicsit nagy (vágja a tököm, ha megállok), így potom pénzért beszereztem egy régi, noname 52-es vázat. Aztán gondoltam egy nagyot, hogy "ha már egyszer építkezünk", akkor rakjuk rendbe a vázat és Krumplit is minimál pénzből, a lehető legtöbb dolgot önerőből megoldva.
Elérkezett a a jó idő és mivel az após pajti garázsában (ahol ügyködni szoktam) kevés a hely, így végre nekiláttam az "új" váz rendbetételéhez a szabad ég alatt. Első lépésben kromofággal estem neki, ami nagy részét le is szedte a régi festéknek és az alapozónak. Hát igen, akkoriban még odafigyeltek a festésre vagy már a kromofág se a régi (!?), főleg ez az új super kromofág. Azért azt halkan megjegyzem, hogy az ember bőrét egész faszán égeti.
A lemart részek alatt, bizony itt-ott elővillant a rozsda, amit nem csodálok a váz korából adódóan.
Mivel csiszológép nuku, ezért egy kis drótkefés átdörzsölés után kézzel kezdtem neki a csiszolásnak, először 120-as, majd 800-as csiszolópapírt használva (ja és persze közben az életemet is megunva). Csiszolás közben láthatóvá váltak, a szemre ép vázon található horpadások.
Egész jól haladtam és a bringa első részét sikerült is normálisan lecsiszolni pár óra alatt (egy homokfújással kb. 10 perc lett volna és sok-sok ezer forint). Már csak a hátsó rész (tám- és láncvilla) maradt hátra, amivel azért lesz jócskán meló, hiszen az van a legtrutyibb állapotban.
A már lecsiszolt részeket letisztítottam és foszforsavval lekentem, hogy a további rozsdásodástól megóvjam.
Jelenleg itt tart a project és természetesen van még vele meló dögivel. De mivel minimálköltségvetés van és kézimunka, nem is vártam mást!;-)
A következő bringákat lovasították meg a Bringa Expo parkolójában feltört autóból. :
Specializedben (Spec Stumpjumper FSR Comp)
- teló: Fox Talas RLC 2007-es (kék címkés);
- 2 Campagnolo felni piros Tune agyakkal,
- Formula Oro fékek,
- Spec hajlított kormány Race Face Deus XC stucnival
- vázszám: 7kk64986
(Elég ritka ez a piros M-es az országban, ezért mind gyanús, amit el akarnak adni.)
Giant XTC Composite:
- teló: Fox F120 RL
- Easton Monkey Lite karbon kormány KCNC Titanium stucnival,
- Avid Jucy Ultimate fékek,
- Magura Pro agy 717-es Mavic felnik.
A Felt kínálatából következzen egy divatos (fehér, de van égkékben is) darab, a Curbside, ami a hátsó agy fordításával vagy fixiként vagy SS-ként működik. Sőt, hogy ezt bármikor át tudd szerelni, egy, a vázhoz rögzített kulcsot is kapsz hozzá (a kulacstartó helyén keresd).
Technikai adtok itt, röviden még csak annyit, hogy 8.52kg az egész... nem szar.
Nem csak elindult, de meg is újult a BaM weboldala!
"2009 tavaszán több újítást vezettünk be. A legfontosabb, hogy a 2008 őszi regisztrációk és csapatok élnek, nem kell újra regisztrálni! A kampányidőszak alatt az eddigi km-ek április 6-tól ideiglenesen "lenullázódnak", hogy össze lehessen mérni a teljesítményeket. Ne aggódjon senki, a felhalmozott km-ek nem vesznek el, a kampányidőszak után visszatérnek." by bringazzmunkaba.hu