"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Uhhh...

2009. augusztus 01. - korcs75

Na szóval elvittem a bringát maraton előtt átnézetni a profikkal a Gyöngybe. Egy kormánycsapágy csere rögtön bejátszott, mivel az előző elég ramaty állapotban volt. BTS-re lett cserélve, ami a "Cseke Zrt. gondozásában tavaly debütált" márka. Kíváncsi vagyok, hogy fog muzsikálni. Ami viszont kissé vigyázzba állította bennem a szart, az az volt, hogy lánccsere után erősebb hajtásra ugrott egyett a hajtás. Hátsóagy vagy fogaskerékkoszorú csere... reménykedtem, hogy csak koszorú lesz, mert a Helium agyat sajnáltam volna, még, ha garanciálisan cserélték is volna BTS-re, hogy el tudjak indulni Bükkön (kösz Tamás)... na igen...én hülye, ha láncot cserélsz ajánlatos fogaskerékkoszorút is ... szóval ennek cseréje megoldott mindent. Mivel hóvége volt így a Gyöngy szponzorált meg fizuig "hitelbe" a cuccokkal, mivel nem számoltam ennyi mindennel! Ezer hála nekik!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr994866616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása