"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Kézzsibbadás off

2010. szeptember 08. - korcs75

Az egész úgy kezdődött, hogy lecseréltem még tavasszal a markolatom egy szivacsosra, gondolván, hogy segít a hosszabb távokon jelentkező kézzsibbadásomon. Nem segített, sőt az eddigi bő egy óra zsibbadásmentes állapot lecsökkent kb. fél órára, vagyis fél óra után már váltogattam a kézhelyzetem és/vagy pumpáltam az ujjaimmal, hogy ne rosszabbodjon a helyzet. Na ekkor határoztam el veszek egy ergonomikus kialakítású markolatot, hátha az segít. Először a BBB-ket néztem, majd többek ajánlására az ergonok közt néztem szét és szóba jött még egy author termék. Végül az ilyen markolatok koronázatlan királya az ergon mellé tettem le a voksot. Mivel nem vagyok Krőzus így a GP1-es verzió lett a befutó. Körbetelefonáltam és a Chiliben volt is elfekvőben, így meló után sikeresen be is szereztem (vazzeg utána nyaltunk egy fagyit a Forumban, de én még ekkora gombócot/gömböt életemben nem láttam, mint amit ott kaptam, simán megéri 170Ft-ot, mert máshol kettő ekkora). Jut eszembe, ha valaki a Chili felé jár ugorjon be megnézni a szíj meghajtású Trek Distric-et, egy műremek. Visszatérve a markolatra, remélem megérte az árát, mert ha nem, igazán morcos leszek. Fel is toltam a gépre, ilyen lett:

Gondolkodtam markolat-szarv kombón, de a régi Ritchey WCS szarvam már hozzám nőtt, még ha sikerült is elhagynom a végdugóit, hehehehe.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr34866897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2010.09.09. 23:00:47

Nekem a durvulós Ergon (GE1) van. Nagyon szeretem. Először azt néztem ki, amit te vettél, de mégis az előbbi mellett döntöttem. Remélem megtaláltad a számításodat, de az a szarv nagyon otromba vele, azonnal szedd le :D

Ismeretlen_92050 2010.09.10. 10:28:23

emelkedőn jó az húzni, látványt meg szokni kell, és nem a szarvét:-D

E.T. · http://www.eteledemeter.blogspot.com 2010.09.10. 16:38:26

vagany a kormany! honnan mennyiert?fekkabelek? a szarvakat en nem szednem le, nekem egy tuningolt parom van dugo nelkul. Respect

Ismeretlen_92050 2010.09.12. 19:55:27

Chilisport, Debrecen, árlistán meg tudod nézni a GP1-est. A fékkábel az Alligator i-link cucca, de erről volt már post: http://bringabuzi.freeblog.hu/archives/2010/07/05/ilinkesedes/

Ismeretlen_143482 2010.09.13. 11:53:08

Nem néz ki rosszul. Nekem BBB van (volt), de annak a párna körül futó műanyag kerete kezdte nyomni a kezem 1-2 óra után. Aztán mikor arra ráéreztem, már sokkal hamarabb jelentkezett a fájás :-P Most egy merida markolatot használok, ami sima felhúzós, nem bilincses és kb. fele ennyire szélesedik csak, 3000Ft alatt volt. Eddig az a legjobb... Hosszú távú tapasztalatokról majd írsz egy post-ot, ugye? 8-)

Ismeretlen_92050 2010.09.13. 12:31:56

Ugye! Szerdán futok vele egy hosszabbat, addig el vagyok havazva;-)
süti beállítások módosítása