"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Rókamobil 1.rész - Baljós árnyak

2011. március 06. - korcs75

Nekikezdtem a Rókamobilnak. Lebontottam a sárvédőket, amik rosszabb állapotban voltak, mint gondoltam (úgy cakkon-pakk igaz ez az egész bringára). Itt-ott el van hajolva, behorpadva, szóval ezeket szépen ki kell majd egyengetni festés előtt. A csavarok 50%-a be volt rohadva, úgyhogy sűrűn fújkáltam a WD40-et, mire nagyjából leszedtem az összeset. Le akartam bontani teljesen a csupasz vázig, de két általános probléma rögtön előjött. Az egyik, hogy a kormányszárpipa erőteljesen be van rohadva a villanyakba, a másik, hogy a hajtókar egyszerűen rágyógyult a négyszögtengelyre. Ez utóbbival úgy vagyok, hogy ha más nem leflexelem, mert egyenlőre a faalátét+kalapács kombóval se igen akart megmoccanni. A felniket is festeni kell, mert krómot itt-ott keményen megkapta a rozsda. A hátsó, 3 sebességes torpedó agy is elég halott, de ezt nem is bánom, mert van egy kontrás egysebességes vadiúj hátsóagyam a helyére. Egyenlőre a rárohadt részekre fújkáltam egy kis síkosítót (magyarul WD40-et, hehehehe), most hagyom állni és meglátjuk mennyire használ. Erotikus kis bringa lesz, ahogy elnézem, vagyis igazi sz*pás.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr544867080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andris 2011.03.06. 20:55:52

de ezt most miből kezdted el csinálni? volt otthon egy öreg csepel? vagy mi?

Ismeretlen_92050 2011.03.07. 07:34:00

Fenét! Barátok összedobtak egy donor bringára valót és azt újítom fel egy ismerősnek (,mert megérdemli).

Nitr-O 2011.03.07. 11:35:39

Megpróbáltam a kenyeret egyeNlőre szelni, de egyelőre még ügyetlen vagyok. ;) A hajtóművön pedig a WD40-en túl kis hőlégfúvóval is rámehetsz, az 99%-ban gyógyír a problémára.

Ismeretlen_92050 2011.03.07. 13:14:27

Nyelvtannáci! Javítom;-)
süti beállítások módosítása