"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Túra Csepel sztárfotó

2011. július 11. - korcs75

Amíg mi Bényén múlattuk az időt, addig Bélabáék se tételenkedtek, ugyanis részt vettek Krityuval az E.ON Délibáb Mountain Bike Maraton és Bringatúrán! Ott készült ez a kép és rögtön paff lettem amikor megmutatta... mintha egy katalógusból, vagy egy képeslapról lenne bedigizve. Nagyon ott van az egész hangulata, stílusa! Szerintem beküldöm cyclechic-re is!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr104867243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.07.11. 13:48:19

Nem alacsony kicsit az a nyereg? Ránézésre belesajdult a térdem :)

Ismeretlen_92050 2011.07.11. 14:39:43

Éreztem, hogy valaki ezt fogja beírni... sőt benne voltál a top3-ban;-) Lottó jönne be ennyire:-D

Ismeretlen_85383 2011.07.11. 14:51:31

Ehehehehehehe :D Nem kötekedni akartam én ;)
süti beállítások módosítása