"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Abus Hyban

2017. április 06. - korcs75

Úgy alakult, hogy mióta megrögzött bukósisak hívő lettem, bőszen osztogatom az igét, többek között a környezetemnek is. Így le is passzoltam a Bell-t az ismerősi körben. Ritának is beszereztünk egy Abus Hyban-t, fasza csajos színvilággal:

164444_00_d.jpg

Beépített hátsó villogó, végre normális szellőzés és az elmaradhatatlan sild, ami szerintem egy városi bukóhoz igen is kell, már csak azért is, hogy az eső ne a szemedbe vágjon, amikor repesztesz a melóba. Igazán, ha a fejlesztésekről, meg a technológiáról akarsz olvasni, akkor kattints erre, ha egy kicsit bővebb véleményt, akkor erre a bikemag a cikkre.

Miután jól megvizslattam Rita új bukóját és elpasszoltam a Bell-t, én is a Hyban mellett tettem le a voksomat. Magamnak bordó-tégla színűt választottam fehér silddel, ami élőben jóval jobban néz ki, mint képen.

164416_00_d.jpg

Több, mint 1 heti használat után kijelenthetem, az eddigi legjobban szellőző városi bukó, amivel találkoztam. Beállítása pofon egyszerű, a szokásos tekerentyűs módszer. Külön pirospont a beépített villogóért. Amin szerintem lehetne javítani az a párnázottság, amivel elég gyéren van ellátva. Bár kivehető és mosható, de ez, szerintem alap egy városba szánt bukónál. A fejméret állító pánt hátsó csatlakozási pontjai teljesen szabadon vannak, ami nem lenne gond, ha nem érintkezne a pucér műanyag rész a fejemmel. Azt azért hozzáteszem, hogy nem egy egyszerű fejformám van, így lehet ez egyéni probléma. A merev héj miatt, én bővíteném a méretválasztékot is köztes méretekkel, gondolok itt a más gyártónál alkalmazott SM, ML-es méretekre, mivel M-es bukóhoz képest az L-es külső héja egészen nagy, ami bizonyos fejformáknál a "cool" faktort jelentősen csökkenti. Tudom egy bukó arra való, hogy védje a fejet, de tedd a szívedre a kezed és válaszolj őszintén: Hordanál egy olyan bukót, ami bár méretben jó, de kétszer akkorának hat, mint a fejed mérete?  

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr9812405645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása