"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Deepspace in da house

2021. július 22. - korcs75

Már egy ideje motoszkált bennem, hogy be kéne szerezni egy deepspace vázat, beledobni a cube eredeti kerékszettjét, rápakolni a montiról az On One bullmoose kormányt és tádááám, kész is egy igazi mindenes "világbólkimenős" canga.  Nem mellesleg így elmondhatnám, hogy a "modernkori" Csepel, összes cro-mo vázát birtokoltam, vagyis megkaphatnám a All Cro-mo Frame from Csepel kitűzőt is (már ,ha lenne ilyen).

Aztán persze szembe jött egy lehetőség és lecsaptam rá, egy kék, M-es deepspace képében (kösz gyongybike.hu ezt is). Mivel a vázon kívül nem akartam többet rákölteni a pojektre és mivel a montimat több, mint 2 éve elő se vettem, gondoltam átmegy majd a legtöbb alkatrész róla, ezzel is csökkentve a költségeket.

Ami mindenképpen kellett az egy pedál, nyeregcső lánc, új sor és egy nagyobb lánctányér előre és persze új "papucsok". Ezek közül a legkritikusabb a lánctányér volt, mivel a  sunrace FCMX00-es hajtókarhoz fingom se volt, hogy lehet e kapni 40-es lánctányért. Gyors netes kutakodást után megnyugodtam, hogy lehet, sőt ez a max fogszámú narrow-wide sunrance lánctányér hozzá phúúúú.... megkönnyebülés plz. Az már csak grátisz volt, hogy az országban is kapható, sőt a Debrecenbe is hoznak, ha kell.

Irány a Gyöngy, beszereztem minden hiányzó alkatrészt, sőt még hozzám vágtak pár arany-karbon kormányszár hézagolót, szerelésre fel és már kezdett is összeállni a projekt.

20210703090726.jpg

Átment a montiról a bullmoose cro-mo integrált kormány, az XTR váltó, XT váltókarral, hátra kapott egy outi fogaskeréksort, BB5 fékeket (maradék Ritty montijáról, bár már úton voltak a BB7 fékek) egy Charge nyeregcsövet és 2 db Conitinental Contact Speed 622X37-es gummát.  

Sajnos hamar kiderült, hogy a már többször átpakolgatott váltóhoz és fékekhez nem ártana egy új bovdenkészlet így a váltó kapott egy új shimano és az időközben megérkezett Avid BB7-es fékek pedig vacsiúj Jagwire bovdeneket ás bovdenházakat.

img_20210713_175512.jpg

Időközben megjött a lánctányér is, felkerült az lánc és pár próbakör plusz fék beállítgatás után készen is volt a mindenes:

20210714145422_1.jpg

20210714145240_1.jpg

20210714145248_1.jpg

20210714145406.jpg

A kormányból végül vágtam 1,5-1,5 cm-t, mivel nekem széles volt és taaadááááám, készen is volt az egyeneskormányos gravel, city, túra izé.... bárhogy is nevezik az ilyen bringát.

 

20210716192859.jpg

20210716193446.jpg

20210716193224.jpg

Mivel a magam által felállított szabály szerint, egyszerre max 3 bringám lehet, így a maradék montitól (váz+villa+kerékszett) fájó szívvel megváltam, de jó helyre ment és ami fontos: használni fogják és nem csak a sarokba lesz állítva. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr3116635086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mateutja 2022.03.09. 18:10:28

A www.gyongybike.hu/ linkje hibás. A blog ígéretes, most találtam. Hajrá.
süti beállítások módosítása