"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Túra Csepel - 4. rész

2011. május 31. - korcs75

Kérem szépen 80%-ban összeállt a Csepel! Az eredeti vaj színűre lefújt sárvédő, igen csak brutál jól néz ki a metálbordó vázzal. Egyétek vegyétek... vigyorogtam amikor megláttam! Jó lesz, nagyon jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr464867198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.05.31. 22:35:11

Durvák vagytok apósoddal :D KENJÉTEK és fotókat még!! :)

Ismeretlen_92050 2011.06.01. 19:55:47

Igazán Ő a durva, mert Ő szereli össze. Én a háttérben maradok és közvetítek, meg ha valami cucc kell, akkor "segítek". Nincs is szebb folyamat annál, amikor maga rakja össze az ember a saját cangáját... ha belegondolok én se mentem le minden résznél ilyen "atomi" szintre!
süti beállítások módosítása